Sdacbc Normalmi arkadaşlar ayakkbını getir dediğimde getiriyor hezaman olmasada bıcı bıcı diyince banyoya gidiyor onuda herzaman yapmasada
linaninannesiiii Sdacbc benim kızımda 23 aylık konuşmuyor ama çoğu şeyi söylüyor ama daha cümle kuramıyor sıkıntı yapmayalım eninde sonunda konuşurlar ❤️
Deletedmom_61 Sdacbc erkekler daha geç konuşur derler ne kadar doğru bilmiyorum ama çevremdeki erkek çocukları gerçekten konuşmuyor her çocuk aynı değil konuşur merak etmeyin
oglumubeklerken Sdacbc benim oğlum da 20 aylık olucak 10 gün sonra. Konuşmamaktan kastınız nedir? Yani cümle mi kurmuyor yoksa hiç kelimesi yok mu?
Mi-Mi Sdacbc hiç korkmayın bu normal bir durum ama kelimesi yok mu kaç kelime biliyor önemli olan o.Konuşması 2.5-3yaşını bile bulabiliyor.Benim oglumda 22aylık 40kelimeden fazla biliyor
Muallaaa Televizyon için Konuşma geriliği yapıyor deniyor. Annemler falan bazen açıyor kızıyorum ama ne fayda
superanne2 Muallaaa o kadar izlemeyle birşey olmaz ki surekli izlerse sıkıntı çünkü sosyal etkileşimi azalmış olur. Benim oğlumda 18 aylık her dediğimi yapar ama kelime.haznesi dar ki bizim evde TV bile yok sıfır ekran yani 4-5 kelimesi de yok mu
oglumubeklerken Sdacbc anladım canım, bilemedim, içinin rahat etmesi için bir doktora danışabilirsin 💐