Aysee_38 Annebbk cocukla atanmadım ama atandığım sene hamile kalmıştım. İyi ki de cocuktan önce atanmışım diyorum. Çocukla atanan var ancak ben yapamazdım cok zor olurdu
koalamlaben Annebbk bende çalışmak istiyorum kızım 1 aylık. Ama çok zor ya yemek bile yiyemiyorum bazen, nasıl olacak bilmiyorum 😅
AselNil ANNEBALIIII çok şükür şuan çok iyi ☺️🙏 inşallah bozmadan düzenli şekilde devam edeceğiz 1 ayı geçti