Deletedmom_110 çocukları okula yazdırırken koca bir liste ve o listenin içinde tuvalet kağıdından ıslak havlusuna varana kadar kişi başı iki paket verdik. Zaten bunlar bizden istendi üatelik ben geçen sdne 500 tl istendi 2 kişi için bin tl verdim yardımcı abla diyeceksniz. Asla sınıflar temiz ddğildi hepimizde parasını vermemize rağmen çocuklarımız hergün hastaydı göz, kulak ne tür enfeksiyon varsa kaptılar sınıfın pisliğinden en son olmadı çocuklarımı okuldan almak zorunda kaldım. Tiyatro için az bir para demişsiniz ama beslenme listesi verdiler elimize sandiviçten pizzasına herşey yazılmıştı orda. Sonra devlet yasa getirdi artık okulda yemek verilecek diye. Listelerinde hergün çorbadan başka bişey yoktu. Hani nerde bu paralar! Verdiğim paranın çocuğuma kârı olduğunu bilsem daha çok verirdim. Ama verdiğim bin lirabiçin bile okadar içim yandıki anlatamam.