dilay06 Merhaba kızlar bebeğim 29 günlük Uni baby şampuan kullanıyoruz ama bugün sağlık ocağındaki doktora sorduk yüzünde sivilce gibi şeyler var zeytinyağı içerikli kokusuz şampuan önerdi acaba bu şekilde kullanıp da memnun kaldığınız şampuan var mı
teachermom07 dilay06 yenidoğan dönemi sebamed kullandık aylarca kokusuz güzeldi . Ama siz daha da doğal olsun derseniz mustela alabilirsiniz eczaneden
lceLady dilay06 kullandığınız urunun uzerine bakin ph5.5 gibi belirtmesi lazim. Eger belirtmiyorsa o urun katkisal madde iceriyordur
Melike04 Mustela stelatopia kullanıyoruz. Bebeğimin egzamalı cildi olduğu için bu işe yaradı. Ondan önce de babys green kullanıyordum. Temiz içerikli organik ve kokusuz. Ondan da memnundum
Dmt-01 dilay06 kızım 3 yaşına girene kadar hep mustela kullandım artık büyüdü dedim uni baby aldım ama kızımın cildi atopik hemen egzama çıkmaya başladı oyüzden bioderma aldım bukez