gozde02 goon çok yumuşak güzel ama biz kullandık pişik yaptı kalın geldi sanırım birde yan cırtları hiç esnek değil ve dar. Eksisi çok. Molfix fena değildi ama fiyatı yüksek onunda birde alacaksanız diğer bezlere göre molfix in bedeni küçük bi beden büyük almak lazım. Onun dışında sleepy kullanıyorum ben şuan hepsini denedikten sonra onda karar kıldım fiyat performans açısından en iyisi şuanlık o