Guler123_ ben yozgatta yaşıyordum oyüzden orda takipliydim devlette mecburen.Doğumu özellikle memlekette istedim oyüzzden özelde doğum yaptım doğumdan iki hafta önce gittim doktora söyledim herhangi bi problem olmadı.ama daha önce bikez yine kontrole gitmiştim doktora oyüzden mi bilmyiroum ama aynı şehirde yaşayıp aynı doktora doğuma giden bi arkadaşım daha vardı aramızda iki hafta vardı doktora göre değişiyo yani