Merhabalar bebeğim 3 aylık. Anne sütü + mama ile besliyordum önceden ancak 1 ay önce mamayı bıraktık. Ama bebeğim bu ay hiç kilo almamış. Çişli bez sayısı normal, herhangi bir huysuzluğu yok ama öyle memeyi doydum bıraktım durumu da yok, genelde memede uyuya kalıyor ya da 15 dk bir göğüs 15 dk diğer göğüs emzirdikten sonra ben çekiyorum. Ne yapacağımı bilemedim…