Bardaklarınızı uzun ömürlü kullanmak istiyorsanız Fairy derim. Evet pahalı bende her almaya gittiğimde acaba başka denesem mi diye raflara baka baka dakikalarımı geçirip yine en son elim fairy e gidiyor maalesef. Bardaklarım çizilip yenisini alacağıma 70-80 tl fazla olsun diyorum 🤷🏻♀️ her şey çok pahalı Allah hepimizin yardımcısı olsun. ( ilk zamanlar biminmarkası kullanıyordum bütün yep yeni bardaklarım çizik çizik oldu. Atamıyorum da. Dolabın arkasına koydum öyle duruyorlar. En son önereceğim marka bim)