Kızım geçen hafta kusma isale yakalandı. Ondan önceki haftada boğazları şişmişti. Bu ara karabulutlar üzerimizde. Sürekli karnım agrıyo karnım agrıyo dedi neyse onları atlattık. Ama suan ağzına tek bir lokma koymuyor. Kafayı yemek üzereyim. Herseyi yiyen kızım şuan bir çatal pilav verdim diye kusuyordu. Napıcam nasıl basa cıkıcam bilmiyorum… anne bogazımda bsey var diyo halbuki boğazları şiş değil acaba psikolojik mi bu durum. Başına böyle bi durum gelen varmı? Yazarsanız çok sevinirim:(😢