Oğlum 2 ay 12 günlük 4 gündür kakasını yapamıyor . bu zamana kadar biogaia kullandık ona rağmen kakasını düzenli yapmıyor son 1 aydır. En son götürdüğümüz doktor yazın biogaia kullanımı sıkıntı buzdolabı kapağında muhafaza etmek gerekiyor bence değiştirin dedi maflor’u önerdi. Gazlı bir bebek Maflor kullananlar memnun mu gaza kaka düzenlemeye iyi geliyor mu? Eğer maflor kullanıyorsanız hangisini kullanıyorsunuz günde kaç kere kaç damla ? Ya da başka probiyotik tavsiyesi olanlar lütfen yardımcı olur musunuz?