Kızlar bu aralar ciddi zorlanıyorum yeniden parçalı gıda yemiyor pütürlü gıda zaten hiç sevmez eskiden parçalı şeyler önüne koyardım yerdi bende kaşıkla kıvamlı çorba verirdim ama bu 1 haftadır aldığını atıyır kaşığa başını çeviriyor eskiden tabağında yiyen çocuk yiyeceğin yüzüne bakmıyot gelen dişte yok dr umuz baktı 2 gün önce ama ona sormayı unuttım ciddi anlamda gerilip bebeğimle birbirimize yansıtıyıruz artık nasıl yapacağım bilmiyorum beni en çok zorlayan yani ciddi anlamda sinirlendiren bir bu konumuz var pilav tarzı şeyleri hani pütür olarak kıvamı anlayın diye diyorum asla yemiyor bir çaykaşığını belki 5 parçada yerse yer atıyor dilinden ha blender anneside olmadım hiç lokmalık şeyleri severdi o yerken bende kaşıkla baya koyu kıvamlı çırba verirdim yok artık yemiyor . Aldığını yere atıyor oyun oynuyor kaşığı masaya vuruyor oynamaktan yemeği yemiyor eskiden böyle şeyleri yoktu en korktupum artık sofraya nefretle gelmesi ama nasıl sabırlı olacağım bilmiyorum bu konuda aşırı geriliyoruz bebeğimle ikimi lütfen yardım edin akıl verin herkes masada keyifli oturup yemek yiyorız gülerek baştan beri örnek olsun diye son zamanlarda çok gerildik o tepki veriyor ben kızıyorum derken oofff kötü hissediyorum işte kendimi