Bhs20 Miniginannesi vicco aldım bende 20 numara kıZım 9 aylık ama biraz iri tam olıyo ve çok rahat ayakkabıları istanbulda mağazası çok deneyip internetten daha uygunada alabilirsiniz
Neslihansr Miniginannesi vicco aldım 10 buçuk aylığız ve 20 numara aldık . Gayet rahat hafif . Mağaza ve internet fiyatları aynı gidip deneyerek almanda fayda var
Miniginannesi KuzeyiinAnnesii internetten mi siparis ettiniz ve tam ayagina gore mi aliniyor yoksa biraz buyuk mu olacak
KuzeyiinAnnesii Miniginannesi internetden almışdım canım ben tam numarasını almışdım şimdi 17 aylık 1 numara büyük alıyorum artık
Asafff__ Neslihansr merhaba nasıl bişey aldınız acaba benim bebegimde 10 ay 17 günlük 1 yasından sonra bot tarzı giydirebşlşr miyim acaba nette baktım ilk adım öyle cıkıyor cok hoşuma gitti
Toprakbey Neslihansr kalıbı mı dar nasıl oluyor. 🤷🏼♀️ Benim oğlum yazdan beri 17 numara giyiyor ama ayakları hafif tombik çok büyük de değil doğum günü hediyesi kuzenim 18 numara aldı o biraz bol gibi farklı marka tabi.
Aayycaaa11 Bebbini ilk adim ayakkabısı önemli anatomik el yapımı ve bilek kısmını saran bir ilk adim ayakkabısı tercih ettim
Neslihansr Asafff__ vicco apple ilk adım ayakkabısı diye geçiyor adı internetten bakabilirsin . Bulamazsan söyle linkini atarım
Neslihansr Toprakbey bana kuzenim bi ayakkabı vermişti ilk adım 18 numara ve büyük grldi . Vicco da çalışan arkadaş 20 numaranın olacağını söyledi baktık cidden de öyle oldu . Sanırım markaya göre değişiyor . He bi tık parmak ucunda boşluk var o da normal