Kızlar merhaba, oğlum 33 aylık. Tuvalet eğitimine başlayalı bir ay oldu. Tabii ki ufak tefek kaçırmalar var ama epey yol aldık. Eşime lojman çıktı, lojmanların kirası da yok denecek kadar az taşınalım diyoruz. Tek korkum oğlumda gerileme olur mu? Ev haricinde pek yapmıyor çişini. Dışarıda bile yeni yeni yapmaya başladı. Artı bir de eylülde kreşe başlayacak. Üst üste gelmiş gibi olacak. Bu esnada taşınan tecrübeli anneler varsa fikirlerinize ihtiyacım var. Öğretmenim okul açılınca yavrumun tüm düzeni bozulur ve yanında olamazsam diye kafaya takıyorum biraz.