Kızlar artık kafayı yemek üzereyim oğlum 7 yaşında ve halen gece altına kaçırıyor bu duruma o da üzülüyor bende çok üzülüyorum hergün çarşaf ALez değiştirmekten yıkamaktan bıktım çişe kaldırdığım zamanlar bile mutlaka yine yapar hele kışın 2 3 kez yapar bu durum canımızı artık sıktı okula gidiyor bide hergün yıkamak zor oluyor kışın bademcikleride var çabuk üşütüyor doktora götürsem ilaç falan tedavisi varmı nasıl bir tedavi uygulanır bilen birileri yazarsa çok sevinirim😔😢