Merhaba arkadaşlar oğlum 8 aylık bugün kan değerleri için doktora götürdüm, kilosu 7900 çıktı boyu 75 cm ,doktor çok zayıf dedi ,ebe vs boyu çok uzun diyor boyuna gidiyor diye ,doktoruma da bu şekilde mi dedim yok boyu iyi normal kilosu az dedi.Yemesi iyi diş döneminde azaldı sadece ama şükür bir hafta sonra geçti.Çok hareketli tutunup her yere kalkıyor adımlamaya çalışıyor vs vs. Bu şekilde çocuğu olup kilo alması için ekstra bişeyler yapan anneler var mı? Fikir edinmek istiyorum sonuçta doktor zayıf kilo alması gerek diyorsa öyledir vitamin değerlerine de bakacak sonuçları bekliyorum . Sadece meme ve ek Gıda şeklindeyiz bu arada.