Berilsmom13 06SEM hayır vermiyorum çevredekilerin gereksiz baskısına rağmen üstelik. Kefir içiyor her gün
Patron1bebeginannesi 06SEM bende vermiyorum, normal süt de vermiyorum. Doktora sormayı unuttum kontrolde, verilmemesi daha iyi duydum internette ama ne kadar doğru bilmiyorum
Nefin 06SEM evet veriyorum. Çiğ süt kaynatıyorum yoğurt yapmak için ona da ayırıyorum. Birkaç ay önce içmiyordu şimdi 13 aylık olacak severek içiyor
Irmakmelegim 06SEM hayir vermiyorum 2 gün önce 2 yaş kontrolü vardı bizzat doktorumuz asla onermedi inek sütü yogurt peynir ayran vb içip yiyorsa sıkıntısı yoktur dedi hiç vermeyin inek sütü dedi 1 yaş devam sütünü sordu onuda onermedi işlenmiş süt dedi sadec şeker içeriyor yoğun dedi
livanurvealpinannesi61 06SEM kızıma 27 aylıkken vermiştim 1 yıl içti sütten birçok sorun yaşadık ve sütü kestim artık içmiyor. Oğlum 30 aylık inek sütü vermiyorum. Birçok zararı var sütün.
06SEM Bende vermiyorum ama çok yiyen bir kız değil bebişim haliyle etraf süt veriyor musun sorusunu sürekli sürekli sorunca acaba yanlış mı yapıyorum diye düşündüm. 🥹 Cevaplarınız için teşekkür ederim🙏🏻