Merhaba herkese,
Sezeryanla doğum yaptım. Lohusalık süreci geçtikten tam 1 ay sonra adet gördüm 2 ay düzenli oldu. Dedim heralde düzene girdi bu şekilde. Geçen ay 15 gün ileriye attı yine eski düzen 6 gün sürdü falan. Bu ay da çok az kanama geldi böyle peçeteye değince belli belirsiz biraz da pedte görüldü. Tek gün o kadar… üstünden 10 geçti hala bir şey yok. Böyle bir durum yaşayan var mı? Kafama takıldı normal midir sizce?