Oğlum gece 2 3 kez ağlayarak uyanıyor sanki eti kopmuş gbı.. Kalkıp yanına yatıyorum pış pış yapıp sakinleşip geri uyuyor.. Gece sürekli kalkıp durmaktan yoruldum ne dinlenebiliyorum ne adam gbı uyuyabiliyorum iki büklüm onun yanında sabah dövülmüş gibi kalkıyorum varmı önerisi olan? Aynı olup geçen? Bütün vücudum sızlıyor