8 ay 6 günlük bebeğim. Artık sinirden kendime hakim olamıyorum sesimi yükseltiyorum sonra üzülüp otueup ağlıyorum saatlerce karsılıklı ağlasıyoruz. Dün hiç bir şekilde uyumadı. Bu günde aynı sekilde basladık hiç bir fark yok dünden yataga koyuyorum uyumuyor kucagına alıyorum yok sallıyorum yok direniyor bacaklarımı cimcikliyo resmen kalkcam diye sürekli ağlama krizleri dün eşimi cağırdım yalvardım gel diye bu gün onuda yapamam adam işi gücü bırakıp gelemez sabrım kalmadı artık cidden delirmek üzereyim nasıl başa cıkıcam bu nasıl bi dönem dişten diyorum 2 haftadır huzursuz diş yok ilk ikiyi cıkardı dahası gelmedi nolacak ben bilmiyorum cidden