4 yaşında kızımda basladı aniden kusma peşine ateş ve ishalle 2 gunde 2 yasında oglumada bulastı suan evde resmen imtihan geciriyorum çok zor doktora gittigimizde bi tanı yok zoru zoruna kam verip baktırdık kanında enfeksiyon çıktı suan gizli gene söylenmeyen bi salgın geziyor çocuklar da ve tedavisini asla vermiyolar antibiyotik bile vermiyorlar önceden çocugun burnu akıyo deseniz devlet hemen verirdi antibiyotiği şimdi yok dikkat edin çocuklara bu şekilde yasayıp atlatan varmı