Bu sıralar çok huysuz gerçi genel olarak hep huysuz 😒 bir de hastaydı dişde çıkartıyormuş doktorumuz öyle dedi bir de atak dönemi galiba hepsi karıştı oy çok yoruldum şu süreçler bi bitse bi 15 Aylık oldu ama halen daha düzelme yok 3 yaşa kadar rahatlık yok bence🥺