23 bucuk aylıkken tuvalet eğitimine başladık bezi istemiyordu. Merdivenleri kendi çıkabiliyor tuvaleti geldiğinde saklanarak yapma bez sayısında kuruluk. Bu gibi davranışları vardı. klozet ve sifon sesindende korkmuyor. Oturmaya hevesli. 15 gün oldu sürekli ben hadi oğlum gidelim deyince yapıyor. Hiç daha anne ciş diyip gelmedi. Gece kaldırıyorum yapıyor dün uyuya kalmışım altına işemiş. Gündüz de öyle anlık ben dalayım mutfakta olayım altına yapıyor. Yarım saat 1 saatte soruyorum. Ben mi erken davrandım bilmiyorum 2 hafta oldu rayına girmedi hiç kızmadım hep sakinlikle konuştum. Bu kadar zor muydu ya eşimde bağla bezi diyor ama bu kadar emeğim ne olacak bağlamam dedim. Fikir verebilir misiniz napayım