-34 Yarın bebeğimin kan değerlerine baktırıcam yaptıranlar cevap verirse sevinirim aç ve ya tok olmasına gerek var mı?
Nazikomom -34 hiç fark etmiyor ama aç olmasına hiç gerek yok muhtemelen erken gidersiniz aç gitmesin bebeğin. Ben öyle yapmıştım mamasını içirip götürdüm . Çok şükür herseyi iyi çıktı. İnşallah sizin de iyi Çıkar🙏🏻