Bebek234 bol bol dinlenmek, ılık duş, bez ıslatıp koyabilirisiniz ,memeye masaj ve sık sık memeyi sağmak gerekiyor benim ateşim de çıkmıştı sadece ağrı kesici minoset (parol e alerjim olduğu için) içmiştim doktor bunlarla kurtarılır eğer ateş devam eder ve bunlara rağmen daha kötü olursan antibiyotik tedavisine başlamak gerekir demişti. Çok şükür antibiyotiksiz geçti size de çok geçmiş olsun inşallah sizinki de geçer 🙏