cigdeeemm Amiiin 🤲🏻 inanın hiç başka bebekle kıyaslama yapmam ama ek gıda sallantıda gidince ben de hep “başka bebekler bu kadar nasıl yiyor? Ben mi yanlış yapıyorum?” diye kendimi çok sorguluyordum. Halbuki kilosu yerinde sadece mama ile bunu sağlıyor. Çok şükür sağlıklılar gerisi hallolur can sıkmaya gerek yok 😅 ben de bu doktordan sonra stresimi yok ettim gibi bir şey oldu 🥰 faydalı olduysam ne mutlu bana🌹