Günaydın anneler bebeğim 2 aylık oldu gaz soeunında geç yatıyor 1 buçuk 2 gibi emziriyorum yprulduğu için oda uyuyor 6 7 de kalkıuor ara çok uzun ne yapabilirim kendim klkmak için asla uyanamıyorum oda uyanmayınca yatıyor alarmlar falanda duymuyorum minik bir bebek kşlo düşük doğu oyğzden gecede emzirmek ietiyorum nasıl kalkıuorsunuz