Aynı durumu aynı saatlerde yaşamaya başlıyoruz bizde sabaha karşı 4 de 5 de ıkınmalar başlıyor. Öğlen oldu hala huzursuz. Hafta sonu kontrolü var doktordan gaz için bir şeyler isteyeceğim işe yararsa yazarım. O ıkındıkça bana fenalık geliyor Allah yardımcımız olsun, geçecek bu günler.