annemioldumben_ Dün gece pencere açık uyumuşuz bebeğimde de uyku tulumu vardı ama sanırım üşüttü. sabah aşırı fazla kusarak uyandı sonra tekrar uyuyup öğürerek kalktı ve sarı kustu. Ateşi yok çok şükür. Var mı başına gelen lütfen yardım edin neler oluyor😢
Merveio14 annemioldumben_ canm günaydın korkma aynı şeyi bende yaşadım bu kusma gün içinde 3-5 bizde de devam etti korkuma dr a gittik meğer karnında çok gazı varmış gazını çıkaramadığından midesindeki asit sarı su şeklinde çıkıyormuş Sizinde gazdan olabilir takip et devam ederse götürürsün 💜