tazeannis_ Ya kızlar bebeğim 2 aylık , kabız değil ama çok zorlanıyor 2 saattir ıkınıyor ter içinde kaldı önericeğiniz birşey var mı
Rumeysaden tazeannis_ canım çatlak olabilir bebeğinde benimkide ikiniyordu hatta ağlıyordu bazen çatlak olmuş bebeklerde sık sık olurmuş bu bı baktır istersen krem verdi doktor gecti
tazeannis_ Rumeysaden hadi ya , bi kaç yerde normal diye okumuştum hiç doktora götürmek gelmedi aklıma böyle bişi. Çok teşekkür ediyorum 🥰
Rumeysaden tazeannis_ rica ederim canım bı kontrol ettir bebekler için zor durum sende rahatlarsın düzelince