Ben beneğim iki haftalıktı doktor su içir dedi ama yasak değil mi zararlı dedim suyun ne zararı olabilir biz sadece midesini suyla doldurmasın diye suyu önermiyoruz dedi ama bu sıcakta çocuk dayanamaz dedi içiriyorum sürekli hiçte bişey olmadı çok şükür içir bol bol çişe çıkıyor bebek dene korkma