Günaydın 🌼 kızlar dün gece bebeğim doğdu doğalı en zor gecem di durmadan ağladı mızmız lan dı ne kucakta uyudu ne ayakta uyusa da 5,10 dk sonra geri kalktı ama hep uyku halinde gözleri baygın bebeğim destekli uyuyor ama bu kadar zor olmazdı 6 gün sonra 8.aya girecek sebebi nedir niye böyle yapıyor bilgisi olan var mı