Deletedmom_100 diş çıkardı yani hali hazırda gelen diş yok şuan. Onuda denedim yanıma yatırdım iyice ayılıyor o zaman direkt söylenmeye başlıyor. Yeride her zamanli beşiği yani doğduğundan beri onda uyuyor zaten, derdi aç olmak desem değil mama verince de aynı. Yani derdi ne bilmiyorum. Gazı yok zaten isteyince çıkarıyor hiç gaz sorunumuz da olmadı, 8. Ayda atak var o zaten mahvetti ama ondan önce de yenidoğan gibi sürekli uyanması artık yordu. Bence benim kızım meme bağımlısı sürekli emmek için uyanıyor