Ayyuzlukoncuy Doktor lansor diye reflü ilacı başlattı oğluma. Sabah aç karnına yarım diye . Su kariştir içir dedi. Şimdi ben o kapsülün içini mi dokecem suya ? Bilen yardımcı olabilir mi ?
gurbetcimami Ayyuzlukoncuy kapsül ilaca da yarım demesi çok saçma olmuş içini açıp yarısını dök Kalanını geri kapat en mantıklı bu şekilde geldi bana.
Pinokcum Aynısını ben oğlum için kullanıyorum eczacı bana kapsülü kaşığa dök yarısını göz kararı at demişti bende o şekilde yapıp kaşığın üstüne su döküyorum öyle veriyorum.