zumramomm enharserap canım aynı şeyi tam 3.5ay yaşadık şükür atlattık artık uzayan sarılık ve anne sütü sarılığı diye geçer ama devası yine anne sütü sakin mama ver diyenlere de itimat etme emzirmeye devam.zaman sabır yapacak birşey yok
Gamzeren13 enharserap bende yaşadım 2,5 ayına kadar 2. Çocukta olur mu bilemiyorum inş olmaz yaa sabırlı bir süreç😏
enharserap AygulSina bi annelik kitabında yazıyodu canım. Diyoki anne sütüne Minikbal inşallah nasip olursa diğer çocuklarımızda olmaz 🙄
enharserap Minikbal bizde başka sebep yoktu ultrason vs çekildi kafadan sorunsuzdu. Anne sütü yaptı demek diye düşündüm ben de
zumramomm zumramomm ikinci bebekte de olur diye birşey yok sütle alakalı bir durum yok bebekle alakalı
enharserap zumramomm emmesi için uyanık olması lazım 😁😁 benimki paso uyuyodu emiyodu kaşıkla veriyodum şu an iyi de şükür
zumramomm enharserap bizde ters etki yaptı hiç uyumuyordu gece de gündüzde sürekli emmek istiyordu sütte vardı surekli bez değiştiriyordum.ona rağmen geç atlattik
enharserap zumramomm vaay maşallah ya çok şanslısın o zaman hep emmesi çok iyi bence. Ben hep ağlıyordum emmiyo aç iyileşmiyo diye