Arkadaşlar Bebegım 30 günlüğe kadar kakasını normal yapıyordu sadece gaz problemı vardı fakat 2 gündür kabız yapmıyor kakasını. rezene anason Kımyon ıcıyorum sureklı.nurse harvey s damla verıyoruz sabah 5 akşam 5 damla.bugün ılk defada zeytınyagı verdık kabız olunca akşam ve gece 2 damla hala tık yok gaz çıkarıyor sürekli ama kaka yok.masaj da yapıyoruz caresız kaldık.önerılerınız nedir acaba