Hayırlı geceler kızlar benim 2 yaş 2 aylık oğlum var 2022 Kasım ayında 1.5 yaş aşısından sonra sağ ayağında aksama oldu ve yuruyemiyordu ortalama 35 40 dk sürüyor sürekli agliyordubir kaç gün takibini yaptım çocuk doktoruna götürdüm ağrı kesici verdi geçmezse geri getir dedi geçmedi tekrar götürdüm röntgen çektiler birşey çıkmadı devam ederse ortapedi dr. Görsün dedi geçmedi ortapedi doktoruna götürdüm bir sorun yok dedi yine devam et ağrı kesiciye dedi sonrasında geçti aksaması 2 yaş aşını yaptırdık 3 gün sonra tekrar başladı aksaması bu sefer öğlen uykusundan sonra da olmaya başladı ailemizde kan hastalığı var ondan suphelendim hemotoloji bölümüne götürdüm bütün tahlilleri yapıldı temiz çıktı dediler çocuk nörolojisi görsün o da çocuk romatolojisi tekrardan ortapedi göz istime hepsini istedi hepsi de temiz çıktı aşıdan da şüphelendim bir kitle falan da çıkmadı egg istedi nöroloji doktoru uykuda çekilmesi lazım denildi çocuğu uyutamadik ilaçla uyuturuz dedi doktor ama imza karşılığı yan etki yaparsa sorumluluk size ait denildi aksama durunca aşıdan sandığım için kabul etmedim daha çok küçük o uyuşturma ilacını kabul etmedim geçti şükür dedim ama geçmiyor yine başladı kas hastaliginda da suphelendiler ama egg görmek istiyor doktor teşhis koymak için en kısa süre de memlekette götüreceğim eşimin işinden dolayı imkanım olmayan yerde oturuyorum merkezde goturmedigim doktor kalmadı başına gelen duyan var mı böyle bir olay anneyim uykularım kaçıyor