Arkadaşlar birşey soracağım özel bölgemde sürekli tekrar eden birşey çıkıyor hemen kenarında bacağımın ve büyüyor zar zor da patlıyor siğil vs değil çıbana da benziyor ama emin olamıyorum jilet kullanıyorum bundan kaynaklı kıl kökü iltihabı olabilir mi canımı da acıtıyor aynı zamanda