Kızlar selam bebeğim 11 ay 22 günlük şu 4 gündür aralıksız saat 2 buçuk dedin mi ağlamaya başlıyor mama veriyorum susmuyor su veriyorum susmuyor altını değiştiriyorum susmuyor dişi patladı granül veriyorum susmuyor üstü ince terlese desem sallıyorum salladığım müddetçe susuyor sallamasam tekrar başlıyor ağlamaya derdi ne bunun ya ben anlamadım gitti var mı başka ne olabilir 🤯🤯hayır saati saatine uyanıyor bir de hiç şaşmadan her gün aynı saatte nasıl bir derdi olabilir ya