Kaşıntı bende de olmuştu ama iltihap değildi ama doktorum sezeryandan çıkar çıkmaz bana antibiyotik vermişti 1 hafta 10 gun kadar onu duzenli kullanmıştım. Ama çok dikkat edin enfeksiyon çok tehlikeli sürekli temiz tutun yarayi batikon ile ilanınızı saati saatine kullanın geçecektir İnsaAllah