kuzeyanne_ peş peşe sezeryan riskli oluyor arkadaşımda bebeği 6 aylıkken hamile kaldı doktor yanlış dikişlerin uyumamış 3 yıl olması gerekiyordu demiş riskli olduğu için doktor bile zor buldu doğum da çoğu kabul edip risk almadı. O konu da çok iyi bir doktor tercih etmeniz gerek