Merhabalar bebegim 1 yasinda ve istahi hic yok. Doktor 8 aylik bebegin kilosunda dedi. Ama istah artirmak icin ne yapabiliriz bahsetmedi bile. Sizin tecrubelerinizi merak ediyorim. Boyle bir durumda ne yaptiniz? Bir de bebegime mama hic vermedim ve vermeyi de dusunmuyorum doktor gerek olmadigini soyledi cunku. Bir de Hipp tahil bazli ek gida mama mi? Yoksa ek gida doneminde herkesin tercih ettigi bir sey mi?