Hepinize teşekkür ederim
Önerilerinizi göz önünde bulundurarak bir süre daha sadece emzirmeye devam edeceğim sonra duruma göre meme mama da yaparim gerekirse
Haftaya tekrar kilo kontrolüne götürmeyi düşünüyorum sonuca göre karar veririm inşAllah
Rabbim hepimize cocuklarimiza sağlık sıhhat versin ♥️