Abninannesi sevgili anne öncelikle üzülme gayet iyi bir annesin ki derman arıyorsun,o yüzden içten içe sakın kendini suçlama.öncelikle bol su iç,imkanın varsa kırmızı et tüket yani protein,her sabah mutlaka yumurta ye,avokado ye,bir avuçta kuruyemiş ye.bunlar kaliteli besinler sütüne çok yarar.geceleri kaldır bir defa en azından emzir.ishal olduğunu söylemişsin bebişin aldığı kiloyu vermiş olabilir.kimseyi takma ne gerekiyorsa sen iç sesini dinleyerek yaparsın.illa ki mama vermen gerekecekse de hiç canını sıkma,mama da meme de veren çok iyi anne unutma 💪🏻💜