Mmelissa Konut kredisi çektiğiniz de bankaya kredi için %20 oranında peşinat ödenmesi mi gerekiyo biliyo musunuz ? Bide hangi bankadan konut kredisi çektiniz ?
sarilokumumm Mmelissa çok önceden çekmiştik bankaya %20 peşinat verilmiyor diye biliyorum sadece başvurunca banka ekspertiz gönderiyor onlarda evin genelde %80 ine kredi veriyor tamamına vermiyor o şekilde biliyorum değişti mi bilmiyorum