Bebeğim 7 aylık. Daha önceden hiç başıma gelmemişti ama dün sabahtan beri göğsümde bir kitle var. Birden oldu anlayamadım,emzirirken ağrı ve sızı yapıyor. Devamlı emzirmeme ve sağmama rağmen hiçbir fark olmadı. Neden oldu acaba? Başına gelen çözüme kavuşturan var mı?