Beraninannesii Gokceveannesi Aslında 5.ci aydan beri gece beslenmesi istemiyordu gönlüm el vermediği için ben hep direttim baktım uyku kalitesi düşüyor vermemeye karar verdim nadirde olsa uyanıp ağladığında su verdim yada emziğini verip salladım şimdi 14 aylık geceleri uyandığında emziğini kendisi bulup eee eee eee diye diye kendini uyutuyor 🥰
Acemibiranne17 2 defa kalkıyor, su verip uyutmaya çalıştım bikaç sefer ama malesef uykuya geçemedi ve sinirlendi baya. Bende zorlamadm biraz daha zamanı var demekki şmdi 2 defa kalkıyor 120 cc veriyorum