Selamün aleyküm kızlar bu gün doğum doktoruna gittim karın ağrım oluyo yaklaşik 2 aydır ara ara oluyo küçük kist oluşmuş bana ilaç verdi Yasmin hap birde fitil ağrı kesicide verdi. Şimdi sorum şu kist varsa niye bu ilacı verdi kist için ilaç vermedi bilen yada başına gelen var mi