Merhaba hanımlar , oğlum 27 aylık bez takmak istemiyor. Ben büyüdüm artık bez takmayacağım dediği için bezi çıkardık. Herşey çok güzel ilerliyor gece gündüz 🧿 ta kiiiiii 2 gün kakasını tuttu ve 3. Gün yaptı yaptığı zaman da büyük bir manzara ile karşılaştı o gün bu gündür maalesef ki iç çamaşırına yapıyor . Kakaloji teo kitapları sayesinde hep aşıladım zaten ona bu durumu ama çıkamıyorum işin içinden bir fikri olan var mı aranızda ? Ya da bu durumu yaşayan ? Teşekkürler