Benim kızım 1 haftada falan yürüdü kademe kademe oluyor genelde önce tutunarak kalkıyordu sonra tutunduğu yerden birkaç adım atıp başka biryere tutunuyordu koltuk kenarlarında tutunarak yürüyordu bir gün öylesine gel kızım dedim bir kaç adım atıp geldi çok şaşırdım hiç beklemiyordum kısa bir sürede 2 hafta içinde hemen hemen ayağa kalkmayı öğrendi sonra adım attı sonra yürüdü sabredin yaşında yürür iyice