Merhaba güzel anneler, yazacağım ve danışacağım konunun meraktan dolayı oldugunu ve vesvese olmadıgını bilmenizi isterim öncelikle. Durduk yere linç yemek istemem😂
oğlum 10. Aya dogru yürümeye başladı, anne baba,gel, top, git, aç, at gibi kelimeleri yerinde ve anlamını bilerek söylüyor,ismini biliyor, döner bakar, göremezse gelir yanıma seslendigimde, komut alıyor, öpücük atar mısın derim atar, babana öpücük at derim döner babasına atar, hatta işaret ederek bana birseyler bile anlatmaya calısıyor. gel gel, bay bay vs hepsini yapıyor. Çok şükür gelişimi güzel ve ileride gidiyor. Ama son 2-3 gündür farkettiğim bir durum var, işaret parmağını daha az kullanmaya başladı, herseyi ama herseyi gösterirdi o parmak hic inmiyordu, ne istiyorsun dedigimde bile parmağını kaldırıp isteyebilcegi bisey arar bulur yine gösterirdi😂onu göster bunu göster diyerek cok mu üstüne gittim sıkıldı mı , yoksa başka bir gelişim basamağında olduğu icin mi bilemiyorum( fiziksel olarak tırmanmalar, onun bunun ne bulursa üstüne cıkmaya calısmalar başladı ve sürekli konuşmaya çalışıyor) sizlerde de kazanılan becerilerde bazı dönemlerde bıraktığı veya azalttığı oldu mu acaba? Merak ediyorum bu durumu. Şuan 11.5 aylık